lauantai 8. joulukuuta 2018

Luukku 8

Keppihevostalli Tähtiseinän Joulukalenteri

Luukku 8.

Minun Elämäni-Musta
Hei! Olen TS Black Blueberry, tutummin Musta. Talliin tulin siinä 2010. minun tarkaa ikääni ei koskaan ole laskettu, eikä syntymääni ole merkitty. En siis tiedä kuinka vanha olen, mutta sen tiedän, että olen ainankin nyt tallin vanhin hevonen. Rodultani olen amerikanravuri. 
Pääsin tänä vuonna ”eläkkeelle”, sillä sain Pattarin ja olen omistajani kämmentä hiukan isompi, eli toisinsanoen p-i-e-n-i. Olen kuitenkin ollut Nekun elämässä kauan mukana. Olen kokenut mnonia muuttoja, kantanut monia eri ihmisiä (mukaan lukien Nekku) kun he olivat pieniä. Ja on osittain minun ansiotani, että Nekku tämän harrastuksen silloin aloitti. Vanhempana olin myös kerran jopa hetken ylläpidossa.
Ja nykyisyyteen palaten, olen nyt paitsi eläkkeellä, mutta myös silloin tällöin agility-hevosena.
Jos jokin mietityttää, kysy.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit tarkistetaan ennen hyväksymistä. Odota rauhassa. Kaikki kommentit pyritään tarkistamaan 2. päivän sisällä.